Hey there sun, we've missed you

Godmorgon kära ni! Har precis fixat iordning väskan och mig och ska om en liten stund bege mig ut för att möta upp Sanne. Det blir en dag vid havet idag tillsammans med min favorit tjej. Vädret är redan toppen! Senare blir det nog även att träffa Jonas, vi får väl se hur det blir. Skäms lver att säga att detta blir typ första dagen vid havet för mig denna sommare, likblek. Men nu kör vi!
 
Ska även fixa iordning en liten video som jag redan börjat på, på videofyme, som kommer upp på bloggen senare. Testar lite nytt. Det är alltid kul! Ni kommer nog gilla det, och förhoppningsvis så kommer det fler framöver. Men ni får vänta och se. Ha en toppendag i solen vänner, puss!
 
 
Bild från Turkiet 2012, längtar så
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0