Söndagen den 27 april

God morgon! Har precis kommit ur en härlig dusch och ska strax göra mig en god frukost som jag kommer äta på balkongen. Vädret är helt underbart verkligen! Får se vad som händer idag, vill ut en stund i det fina vädret iallafall, sen måste jag även ta tag i lite plugg.
 
Gårdagen spenderades med ett härligt gäng i slottskogen, blev väldigt spontant. Var ju verkligen perfekt väder för det igår! Har en känsla av att detta kan bli en bra sommar trots allt. Hade iallafall en väldigt trevlig kväll igår och hoppas på att ni hade det ni med. Nu är det frukost som gäller för mig, puss.
 
 
Åh vad jag vill tillbaka till denna underbara plats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0