Videofyme, instagram, blogkeen...

Tänkte bara uppdatera er snabbt om alla andra nätverk osv där ni kan hitta och följa mig, för er som vill se mer utav mig.
 
Instagram: johannaaforsberg / Twitter: forsbergjohanna / Videofyme: Johanna Forsberg / Ask.fm: KLICKA HÄR 
 
Gilla gärna min facebook sida också, om ni kollar i menyn till vänster så hittar ni den lilla boxen, bara att klicka gilla. väldigt simpelt och skulle vara super snällt.
 
Sen så kan ni även följa bloggen på Blogkeen. Ni hittar ikonen till vänster i bloggen under profilbilden, slänger in ikonen här i detta inlägget med om det gör det enklare för er. Det är bara att klicka på ikonen och om ni inte redan är medlemar där så borde ni skaffa det, där kan ni enkelt följa de bloggar ni gillar och där kan även de som gillar din blogg följa er. Kram!
 
- - -
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin!
allt bra? :)

Svar: Tack så mycket!! Ja allt är bra med mig självdå? :)
Johanna Forsberg

2014-02-12 @ 17:49:09
URL: http://emmaahs.webblogg.se
Postat av: Emma

Det är bara bra förutom lite små förkyld :)

2014-02-12 @ 18:27:56
URL: http://emmaahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0