Möte och plåtning inbokat

Hej på er! Kom precis hem ungefär från jobbet. Om en halv timme ungefär så kommer min fina kusin hit så ska jag klippa hennes hår både toppar och en lugg, kan slänga upp bild på resultatet senare när det är färdigt. 
 
Idag har jag även bokat in ett ''möte'' och plåtning under nästa vecka, ska bli väldigt kul! Det är ju verkligen något som jag brinner för och älskar att göra. Ja, vi får väl se hur det går. Det är för en liten klädbutik, så om detta bra ochså nu så kommer ni se mig som modell i deras butik och även på hemsidan, mer om det kommer om ett litet tag. Ni får stå ut lika länge som jag.
 
 
 
Model: Johanna Forsberg (jag) / Foto: Emma Johansson
 

 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0