Resultat- mitt hår

 
Arbete gjort utav min fina vän (slingor, nyansering, färg): Rebecca Koluman 

Nu är håret äntligen klart, eller ja förut blev de klart! Jag är väldigt nöjd, jag är bara inte riktigt van att se mig i så ljust hår. Men det blev väldigt bra tillslut. Nu måste håret vila i ett väldigt långt tag haha. Förlåt för de usla mobilbilderna, men dom får duga.

Håret blev faktiskt lite som en Balayage som jag tipsade om här på bloggen igår. Men jag är iallafall nöjd!
 
Sitter just nu hemma och funderar på vad jag ska göra. Ska nog ut och träffa lite vänner, men ska även plugga så får ta det i första hand och senare ikväll blir det gymmet för min del, ska bli riktigt skönt. Nu får jag sluta slarva haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0