Make-up lesson

Sitter just nu i skolan och vi har sminkat och hållt på nu. Väldigt kul! Dagarna blir så mycket roligare när man gör något kul. Slutar tidigt idag, runt halv två och då ska jag hem. Senare mot kvällen ska jag iväg och träna, gymkortet har legat och ruttnat i plånboken allt för länge nu.

Igår ställde jag upp som modell för lärarna och de kommer ni få några bilder ifrån senare med. Så häftigt! Alltid älskat att stå bakom en kamera. Kände verkligen att detta är något jag velat länge. Men det var iallafall hur kul som helst! Men ni får ha det så bra, puss!


Esras väldigt häftiga sminkning på mig förut, kul med lite fantasi. Såg lite ut som en älva och eftersom jag har milerande ögon så blev mina ögon mer gröna än blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0