26 degrees

Hej! Sitter just nu ute i solen på vår balkong här hemma ochtar det lugnt, lyssnar på musik och bara njuter av det fina vädret. Temperaturen på balkongen visar just nu 26 grader i skuggan på balkongen. Börjar tro att det stämmer. Ska strax sluta vara så lat och göra mig iordning och slänga på mig lite kläder och ta mig ut i det fina vädret lite. Blir nog en kort sväng till Frölunda Torg, sen får jag se vad som händer under dagen. Ha en fin dag och njut av det fina vädret!
 
 
Hi! Right now I'm sitting on our balcony at home, just relaxing, listening to music and enjoying the nice weather. It shows 26 degrees on our balcony in the shadow right now. Start to feel like that's true. I'm going to stop being so laxy soon and put some clothes on and get out when the weather is like this instead of sitting here. I think I'm going to take a turn to Frölunda Torg, the I will see what happens next. Have a nice day and enjoy the great weather!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0