4 highlight of 2015

Eftersom att jag har haft en sådan lång paus från bloggandet nu så tänkte jag della med mig utav fyra stora höjdpunkter ifrån iår, som ni antagligen missat. Det är alltså de fyra bästa höjdpunkterna, fyra bästa grejerna som varit med om och gjort i år.
 
 
Because of the long break I've had on the blog I've decided to share three highlight that I think you guys have missed from my 2015. So it's the four top highlights, four best things I've done and experienced this year.
 
 
Balen 2015 (prom)
 
 
 
 Skidresa till Branäs (Ski trip to branäs over a weekend)
 
 
Turkiet resan som ni ser fler bilder från längre ner (Two weeks in turkey, you can see more pictures if you scroll down a little)
 
 
 
Och det som jag nog tror är det bästa, MIN STUDENT! Hade gjort allt för att uppleva en dag med sån glädje som denna. Helt klart värt vartenda litet år i skolan.
 
(And the thing I think was the best thing I've ever experienced so far... MY GRADUATION! I would have done anything to experience a day with that much hapiness like that again. Totally worth all the years in school!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0