Sunday and great news

Hej! Då va denna helgen slut. Slutade jobbet kl 04 inatt, vilket är anledningen jag inte bloggat tidigare idag, utmattad. Tänkte bara uppdatera er lite snabbt, för att inte bloggen ska stå tom. Vilket den inte kommer göra, för jag har goda nyheter. Imorgon så får jag en ny dator utav min mamma, så då kan jag komma igång ordentligt och hålla bloggen uppdaterad varje dag, så slipper jag sno lillsyrrans skoldator hela tiden, haha. Så kul! 
Ska röja lite på rummet sedan lägga mig och kolla på en ny serie jag börjat se på. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Hi! Today was the end of this weekend. I finished work 04 in the night today, that's why I have not updated the blog earlier today, exhausted. I just wanted to update really quick, so the blog doesn't stay emty. But I got great news! Tomorrow my mom is bringing me a new computer! Then I can keep the blog updated everyday and doesn't need to borrow my sisters school computer all the time. Love it! 
But now I'm going to clean up a little in my room then watch a new serie that I started watching today. Have a night evening!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna! Vad jobbar du med förnågot? :)

2015-08-23 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0