MITT 2013- Januari / Februari / Mars

JANUARI- Spenderade verkligen en hel del tid med mina fina vänner denna månad. / Hade härliga kvällar med mina tjejer från klassen, vi åt spela spel osv, lunchade även på Jensens och var även och såg filmen EGO på bio / Hade myskväll med mina andra girls där vi åt massa gott, sjung singstar och hade superkul. / Under denna månaden var jag och Sanne verkligen träningsnarkomaner haha, svårt att tro. / Det var även under denna månad min fina vän tim gick bort, fortfarande svårt att tro.
 
FEBRUARI- Umgicks en del med min fina Jennifer. / Firade även mina andra vän Jennifer som fyllde 17 tillsammans med en massa goa tjejer. / Skolan jobbade jag även på i som vanligt. / Spenderade tid med på Barista, pluggade och snackade med mina favorit tjejer. / Umgicks med härliga vänner. / Var på mina fina väns begravning. 
 
MARS- Hade riktiogt härliga och goda frukostar med mina Sanne som ja spendera en hel del tid med. / Mös med tjejerna från klassen. / Var beroende utav hallon. / Umgick med Sara en hel del, vi hitade alltid på något kul. / Spenderade även tid med andra goaq vänner åt middag, hängde ute osv.
 
Detta va de tre första månaderna utav mitt 2013, imorgon kommer ni antagligen de nästa tre månaderna. DElar upp de så ni har lite att vänta på och så det inte blir för mycket på en gång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0