Hart Of Dixie- Tips

Jag har egentligen aldrig varit en tv-serie tjej eller vad man nu ska kalla det. Den första tv-serien som jag följde var faktiskt Glee. Sen så började jag även se TVD och fastnade direkt för den. 
 
För inte så längesen så hittade jag serien Hart Of Dixie som jag tänkte tipsa er om idag. En väldigt bra serie enligt mig. Sen har ju dock inte alla samma smak osv på allting. Antingen är det en serie för er eller också inte. Vet ni inte förän ni gett den ett försök. Den är iallafall just nu en utav mina favoriter. Har dock sett klart på hela nu, så får lite smått panik. Kommer få vänta ett bra tag.
 
Serien handlar om Zoe (Rachel Bilson som skådespelare) som då är en doktor som förflyttar sig från storstaden New York till en väldigt liten *by* som kallas Bluebell... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0