Två snabba svar

Tänkte snabbt svara på två utav era läsares frågor som varit rätt så populära som ni har slängt in här på bloggen.
 
Vad heter programmet där du redigerar dina bilder på Instagram? Kram
- Vissa bilder redigerar jag rakt av i Instagram, med deras nya funktioner så kan man göra en hel del faktiskt. Sen så använder jag mig även utav WhitagramRookie och Camer360, som jag tycker väldigt mycket om.
 
 
Hej! Undrar var jackan är köpt? :)

- Jackan (på bilden nedan är köpt från Gina Tricot för ca 1 år sedan. Pälsen hör dock inte till jackan utan den har jag suttit på själv och hör egentligen till min vinterjacka som även den är köpt förra året.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0