A little black dress- new one

Var och shoppade häromdagen med min lillasyster och fick med mig lite snygga och behövande plagg med mig hem. Ett utav dessa var denna väldigt snygga och enkla svarta klänningen nedanför på bilderna (ursäktar för den smutsiga spegeln, haha). Såg din i butiken och blev störtkär! Väldigt enkel och stilren. Behövs alltid den där lilla svarta i garderoben som passar under de flesta tillfällen. Kände att jag verkligen behövde ännu en ny. Får se om jag kanske slänger på den imorgon för Jennifer 18 års firande, vem vet.
 
 
Went shopping the other day with my little sister and found a few amazing stuff/clothes to get home. One of these things was this very gorgeous and easy black dress on the pictures below. When I saw it in the shop I fell in love with it directly! Everybody needs like we call it that little black dress in their closet, I do! Looks good everywhere. I felt that I really needed a new one. We will see if maybe that's what I'm going to wear tomorrow on Jennifer 18th birthday party. 
 
I'm sorry for the dirty mirror, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0