Next tattoo

Sitter just nu och kollar igenom lite inspiration på tatueringar. Jag har ju själv 2 stycken just nu och har länge velat göra ett lejon huvud/ansikte på mitt högra lår, på framsidan. Så sitter och kollar efter lite inspiration, så sjukt snyggt. Kan knappt vänta tills att den sitter på mitt lår. Inte för stor dock. För mig har den självklart en betydelse också.
 
 
Just sitting at home searching for some inspiration pictures of tattoos on the internet. Right now I got to myself and I have wanted for a really long time to get a lion head/face on my right thigh, on the front. So right now I'm sitting here watching some really inspiring pictures. Can't wait until I get one myself, not to big tho. For me this tattoo also got a meaning, of course.
 
Love it!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0