IGORA Expert Mousse

Kände för lite förändring och började tröttna på den väldigt varma tonen som mitt hår har fått så köpte med mig en Igora Expert Mousse, från Schwarskopf. Vilket är en produkt vi använde oss väldigt mycket av i skolans salong under skoltiden. Då använde jag mig utav 9.5- 12, just för att få en kallare ton i håret samtidigt för att ha kvar så mycket av ljusheten som möjligt. 
 
I really felt that my hair needed a change, so that's just what I choosed to do, change it. Got really tired of the warm tones in my hair, it kind of started to look orange/yellow. That's why I bought on of Igora Expert Mousse, from Schwarskopf (a product we used alot when I went to school). I used a 9.5-12, to get a colder tone in my hair and to keep the color, light that it was before.
 
 
I början såg mitt hår ut såhär, i denna färgen just i ljusen jag stod i förstårs.
 
From the beginning it looked like this.
 
 
Har inte världens bästa resultat bild men knäppte en väldigt snabb mobil bild precis. Ser väldigt bra ut på bild, men kan säga att det blev så mycket bättre ut än innan. Blev mycket kallare än vad det va, precis som målet var.
 
Not the best result picture, just took one really quick with my phone camera. It looks kind of better on the camera. It turned colder, just the way I wanted it.
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0